Thursday, October 7, 2010

Kiaušinis ar augalas?

Kasdien tempiu namo jau ne po vieną, bet net po tris augalus. 
Man atrodo, jie akyse auga. Ne skaičius, o patys sukulentai. Abi orchidėjos ėmė krauti žiedus. Kas čia darosi?!


Labai knieti įkelti savo naminio apdaro nuotrauką, kaip dienos derinuką. Sakyčiau, savaitės derinuką. Pakirto mane, kaip ir daugelį šiuo metu, kažkoks paslaptingas virusas. O gal ir ne virusas. 
Žodžiu, esu kaip kiaulė, kuri negali pažiūrėti į dangų, esu kaip šernas arba raganosis, kuris negali pasukti galvos, tad jų lengva išvengti, staigiai pasitraukus iš kelio. Kas čia dar nelabai galvą sukioja? Visos žuvys. Dar buldogai... Ypač sukulentai galvos ar galvų nemoka sukioti. Pasisuka per savaitę į saulę visu kūnu...
Adromischus cooperi-augalas kiaušinis. Bet man labiau varles primena...


Ir puošnioji Haworthia attenuata bei kas liko iš keturių kardelių.

O porą melchiorinių ąsotėlių įsigijau viename iš Gioteburgo antikvariatų. Už abu "suplojau" 10 litų. Parduotuvės savininkė šokiravo pasakiusi, jog šiems gali būti apie 300 metų. Vokiškas arba švediškas gaminys. Labai šiuo metu ne populiarus, todėl toks pigus. 

Va va, iš karto pagalvoju apie abejotinos vertės daiktą, kurį "prakiša" vien todėl, kad kažkokia "žvaigždė" viešai jį demonstruoja. Nuo maisto iki automobilio...

Visa kolekcija.


No comments: