Tuesday, June 9, 2009

Naturalūs manekenai The natural mannequins











Senų rūbų parduotuvės-mano rojus Žemėje. Kai sukinėjuosi tarp tų įvairiaspalvių audinių, atrodau kaip vaikas žaislų ar saldainių parduotuvėje. Niekada nežinai, ką rasi.
Tačiau mano sukinėjimąsis pamažu virto liga-impulsyviu apsipirkinėjimu. Čiumpu pačius keisčiausius apdarus ir aksesuarus, o vėliau ilgam juos įkalinu spintoje, lyg kokius egzotiškus paukščius.
Padariau išvadą, kad jei mano pirkimo manija ir toliau tęsis tokiais tempais, namie nebeliks vietos ne tik naujiems pirkiniams, bet ir man pačiai, ką jau kalbėti apie svečius.
Tad suradau būdą šio spalvoto vartotojiškumo manijai patenkinti-užuot pirkusi viską iš eilės , įamžinsiu visa tai piešiniuose!
Ir ką gi aš daugiau rengsiu visais tais matytais ir dar fantazijos ar tiesiog miglotų prisiminimų pagražintais apdarais, jei ne žvėris ir paukščius.
Taigi -mano kolekcija.


Second hand shops are my heaven on Earth. I feel like a child entering a toy or a candy store. You never know what you might find there.
But slowly this joy grows into an obssesion-impulsive shopping. I grab the most unusual outfits and accessories and later imprison them in my closet like some kind of exotic birds.
I came to a conclusion that soon there will be no space for all the troffies, myself or even less for my guests if I continue at this pace.
So I found a way to satisfy this obsession of mine-instead of buying all I can lay my hands on, I'll draw the stuff on papper.
And obviously the fruits of my window shopping, mixed with a drop of imagination or just an accidental memory slip will be worn by beasts and birds.
Here you go, my collection!

No comments: